TPI ::: Wsparcie techniczne Topcon, Sokkia, Faro, Nivel System, TPI NETpro

Pobieranie pliku

Aby pobrać plik należy zapisać się do naszego newslettera. Zostaw mail a będziesz na bieżąco informowany o produkcie

Akceptuję regulamin strony www.tpi.com.pl

Zapytaj o produkt

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania informacji o cenie, dostępności oraz szczegółów dotyczących cech tego produktu.

Produkt:
Wszystkie pola wymagane

Finansowanie

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania informacji na temat alternatywnych źródeł finansowania takich jak raty czy leasing operacyjny.

Produkt:
Wszystkie pola wymagane

Jesteśmy w kontakcie

Drogi Kliencie!
Stawiamy na bezpieczeństwo. Twoje nasze, nas wszystkich. I choć z dala od siebie, musimy trzymać się razem!
Umów dedykowane dla twojej firmy spotkanie lub prezentacje produktu online, zarezerwuj termin na spotkanie w terenie!
Jesteśmy tu dla Ciebie! – wybierz dogodną formę kontaktu.

Microsoft Teams:
Skype:

Jesteśmy w kontakcie!

Musimy trzymać się blisko, nawet jeśli chwilowo nie możemy być razem. Wypełnij formularz, a nasz pracownik oddzwoni do Ciebie.

Formularz kontaktowy:
Wszystkie pola wymagane

Serwis i wsparcie

Każdy z naszych Klientów w  ramach zakupionego sprzętu, uzyskuje dostęp do naszej pomocy technicznej realizowanej przez pracowników wsparcia technicznego.

Już od ponad 30 lat wspieramy Was w wykonywaniu zadań pomiarowych. Przez ten czas udało nam się odpowiedzieć na setki tysięcy zadanych pytań i rozwiązać tysiące problemów. Jesteśmy wciąż ciekawi nowych wyzwań, które nas czekają. Najważniejszą satysfakcją dla nas jest zadowolenie Klienta. 
 
W ramach wsparcia przygotowujemy dla Państwa tutoriale, instrukcje i filmy, oraz polskie wersje oprogramowania. Przygotowany został też program do generowania raportów z pomiarów odbiornikami GNSS, który jest zgodny z wymaganiami ośrodków dokumentacji geodezyjnej. Na bieżąco przygotowujemy oprogramowania tak, aby było zgodne z wymaganiami prawa np. nowy model geoidy potocznie zwany Amsterdam. Staramy się pomagać, wspierać i zapobiegać problemom, jakie generuje codzienna praca ze sprzętem oferowanych przez nas marek.
 
W dobie cyfryzacji niezbędna jest praca z aktualnym oprogramowaniem w Państwa instrumentach.  Aktualizowanie do najnowszej wersji oprogramowania zapewnia dostęp do nowych funkcji, redukcję błędów oraz umożliwia zapewnienie jeszcze szybszego, wydajniejszego i bezpieczniejszego wsparcia. W tym celu w najbliższym czasie podejmiemy szereg czynności i działań generujących aktualizacje i szeroko pojęte wsparcie Waszego biznesu.
 
Zachęcamy do pobierania nowych wersje oprogramowania, informacji produktowych, instrukcji obsługi z udostępnionego dla Państwa naszego serwera FTP. - wystarczy się zarejestrować. Bezpłatne wsparcie obejmuje aktualizację oprogramowania komputerowego, oprogramowania terenowego (software) jak i oprogramowania wewnętrznego urządzeń (firmware).
 
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości odnośnie pracy ze sprzętem pomiarowym zakupionym w TPI prosimy o kontakt.
 

Dział wsparcia technicznego

tel.: (22) 632 91 40 w. 28
wsparcie@tpi.com.pl

 

 

Poznajmy się:

 

Zapisz się na newsletter