Pobieranie pliku

Aby pobrać plik należy zapisać się do naszego newslettera. Zostaw mail a będziesz na bieżąco informowany o produkcie

Akceptuję regulamin strony www.tpi.com.pl

Zapytaj o produkt

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania informacji o cenie, dostępności oraz szczegółów dotyczących cech tego produktu.

Produkt: System pomiaru torów kolejowych

Wszystkie pola wymagane

Finansowanie

Skontaktuj się z nami w celu uzyskania informacji na temat alternatywnych źródeł finansowania takich jak raty czy leasing operacyjny.

Produkt: System pomiaru torów kolejowych

Wszystkie pola wymagane

Katalog Produktów

System pomiaru torów kolejowych

QR Code:
Logo producenta:

Mobilny wózek pomiarowy to system umożliwiający pomiar geometrii torów kolejowych. Jest to uniwersalne narzędzie przy budowie nowej oraz modernizacji istniejącej infrastruktury kolejowej. System mierzy najważniejsze składowe geometrii torów kolejowych i dostarcza użytkownikowi pełnej wiedzy na temat technicznej charakterystyki szlaku kolejowego : przestrzenną lokalizację torów, rozstaw oraz przechyłkę.
 

  • uniwersalny system pomiarowy - rozwiązanie pomiarowe umożliwia pracę zarówno w rybie rzeczywistym określając geometrię torów kolejowych oraz w trybie postprocessing, podając użytkownikowi wyniki pomiaru w komputerze po zakończeniu pracy terenowej. System pomiarowy dobrze sprawdza się zarówno podczas prac realizacyjnych inwestycję, ale także do inwentaryzacji modernizowanych szlaków kolejowych.
  • prosty i komfortowy w obsłudze - zestaw wykorzystuje technologie bezprzewodowego przesyłu danych. Alarm dwiękowy informuje uzytkownika o osiągnięciu kilometrażu wg założonego interwału odległościowego do dokonania niezbędnego pomiaru. System charakteryzuje prostota w składaniu oraz transporcie.
  • w pełni odporny na warunki atmosferyczne - system jest odporny na pracę w niesprzyjających warunkach pogodowych, spełnia normę IP54.
  • wysoka precyzja pomiarów - system pomiarowy pozwala osiągnąć wysoką precyzję w pomiarze wysokości, przechyłki, rozstawu szyn kolejowych oraz ich pozycji przestrzennej. Użytkownik otrzymuje raport popomiarowey charakteryzujący dokładność pomiarową.
  • wyniki w czasie rzeczywistym lub w postprocessingu - system nadaje się do inwentaryzacji przestrzennej szyn kolejowych dostarczając dane po wykonaniu pomiarów oraz dostarcza niezbędnych informacji o realizowanej inwestycji względem założonego projektu wykonawczego od razu w miejscu prowadzenia prac. tryb online wymaga oprogramowania oraz komputera z dostępem do projektu.
  • komunikacja z tachimetrem via Buletooth dalekiego zasięgu - bezprzewodowa komunikacja z tachimetrem jest bardzo prosta, efektywna i komfotowa. Wykorzystano moduł bluetooth o zasięgu nawet do 500m!
  • dźwiękowa komunikacja interwałów pomiarowych

Mobilny wózek pomiarowy GG-05

Wózek jako część systemu pomiarowego umożliwia jednoosobowe prowadzenia pomiaru geometrii torów. Wózek jest wyposażony w czujnik pochylenia poprzecznego, czujnik rozstawu, odometr, pryzmat tachimetryczny oraz modułu komunikacyjny bluetooth o zasięgu nawet 500m, do transmisji danych z zmotoryzowanym tachimetrem Topcon. Wózek automatycznie informuje sygnałem dźwiękowym o miejscu dokonania pomiaru według przyjętego interwału pomiarowego. Zarówno wózek kolejowy jak i tachimetr Topcon korzystają z tego samego rodzaju zasilania (baterii oraz ładowarek).

Tachimetr zmotoryzowany Topcon

Precyzyjny zmotoryzowany tachimetr Topcon oferuje wysoką precyzję pomiaru oraz komfortową, jednoosobową obsługę podczas realizowanego pomiaru w terenie. Szybkość pomiaru, precyzja pomiaru oraz niezawodna komunikacja pozwalają użytkownikowi na pomiar torów kolejowych na długości 1500 metrów na godzinę!

Użytkownik w zależności od specyfikacji prowadzonego pomiaru może korzystać z dwóch trybów pomiarowych geometrii torów kolejowych.

Tryb pracy w czasie rzeczywistym

Tryb ten wymaga bieżącego połączenia z komputerem z zaimportowanym projektem przebiegu torów kolejowych. System wykonuje pomiary w terenie oraz na bieżąco informuje użytkownika o różnicach w stosunku do wartości zaprojektowanych. Tryb pomiaru szczególnie popularny podczas realizacji budowy infrastruktury kolejowej.

Tryb pracy postprocessing

W trybie tym użytkownik realizuje pomiary w terenie, następnie importuje wyniki pomiarów do komputera, gdzie następuje automatyczne porównanie danych z terenu z danymi projektowanymi z podaniem różnic. Tryb szczególnie popularny podczas zbierania informacji przestrzennych istniejącej infrastruktury kolejowej w celu opracowania dalszej jej modernizacji lub bieżącej kontroli.

Zapisz się na newsletter