Pobieranie pliku

Aby pobrać plik należy zapisać się do naszego newslettera. Zostaw mail a będziesz na bieżąco informowany o produkcie

Akceptuję regulamin strony www.tpi.com.pl

Katalog Produktów

3D - system LPS

QR Code:
Logo producenta:

Automatyczny system LPS sterowania spycharką to system zapewniający precyzyjną kontrolę elementu roboczego maszyny w zakresie 3 parametrów: wysokości, pozycji i spadku. Zaawansowany, precyzyjny tachimetr Topcon wyznacza pozycję maszyny (wykonując ciągłe pomiary do zamontowanego na elemencie roboczym pryzmatu 360°), porównuje ją z projektem cyfrowym wgranym do panelu sterującego, a zawory hydrauliczne automatycznie ustawiają lemiesz na zakładanej wysokości. Operator koncentruje się na prowadzeniu maszyny z odpowiednią prędkością, całą resztę system wykonuje automatycznie. Nowoczesna technologia śledzenia lustra oraz szybki komputer do przetwarzania danych sprawiają, że praca odbywa się szybko, płynnie i jest przy tym niesłychanie dokładna.

Rozwiązanie 3D LPS w dużej części automatyzuje obsługę spycharki, zwiększa jej wydajność, ogranicza liczbę przejazdów. Maszyna może realizować niemal dowolnie skomplikowaną powierzchnię bez pośrednich pomiarów, wytyczeń i palików, bez czekania na ekipę pomiarową.

Najważniejsze korzyści systemu Topcon 3D LPS

  • Szybsza praca
  • Praca bezpośrednio z projektu cyfrowego - bez wytyczeń i bez palików
  • Oszczędność czasu i pieniędzy - gładka, dokładnie wyprofilowana nawierzchnia w mniejszej ilości przejazdów
  • Najwyższa dokładność: precyzyjna kontrola wykonanej pracy i materiału
  • Oszczędność na kosztach materiałów
  • Automatyczna, bardzo dokładna kontrola wysokości i pochylenia lemiesza (system sam steruje hydrauliką równiarki)
  • Zminimalizowanie ryzyka błędów ludzkich
  • Ułatwienie dla operatora - nawet operator o niższych kwalifikacjach może wykonać trudniejsze zadania lub pracować szybciej
  • Możliwość obróbki powierzchni niemal o dowolnym kształcie
  • Możliwość znacznego przyspieszenia prac np. w wyniku pracy w nocy lub przy słabej widoczności (maszyny można wykorzystywać przez cały czas)
  • Otwarty na przyszłość – przystosowany do współpracy z systemem zdalnego zarządzania placem budowy Topcon Sitelink3D

 

Typowe zastosowania

  • Typowe prace, w których zastosowanie systemu przynosi największe korzyści
  • Prace drogowe, budowa autostrad – także skomplikowane prace przy budowie dróg o często zmieniających się profilach, łukach itd.
  • Budowa placów, hal, boisk, parkingów
  • Prace ziemne, niwelacja terenu

 

Systemy sterownia Topcon 3D przystosowane są do współpracy z Sitelink3D.

Topcon Sitelink 3D to zaawansowana platforma łączności dla systemów sterowania i odbiorników GNNS pracujących w środowisku Topcon 3D. Informacje z placu budowy są rejestrowane na serwerze i aktualizowane w czasie rzeczywistym, a my mamy możliwość pomiarów inwentaryzacyjnych. System zapewnia przesyłanie wiadomości tekstowych oraz plików projektowych, może służyć jako dostawca poprawek RTK oraz udostępnia zaawansowane funkcje raportów wykonywanych robót. W efekcie bez względu na ilu placach budowy pracują nasze systemy i jakie roboty wykonujemy – całość zarządzana jest z jednego miejsca, za pośrednictwem inteligentnej platformy Topcon SiteLink 3D.

DLACZEGO WARTO Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ?

TPI to największy dostawca rozwiązań pomiarowych dla budownictwa, geodezji i innych branż w Polsce. Ilość wdrażanego sprzętu pomiarowego, systemów sterowania maszyn, poziom zatrudnienia, ilość oddziałów na terenie Polski oraz zakres tematyki jaką się zajmujemy - wszystkie te elementy wskazują na naszą wiodącą pozycję na rynku.

Współpracując z TPI zyskujesz:

  • szybką i fachową obsługę z poziomu to 6 lokalnych biur przez 60 specjalistów - bez względu na to w jakim rejonie Polski pracujesz do TPI jest zawsze blisko. Bez problemu możemy przyjechać, dowieźć niezbędne akcesoria czy dodatki pomiarowe niezbędne podczas prac terenowych.
  • bezpłatną dostawę sprzętu i pełne szkolenie - czas naszego klienta jest najważniejszy – to my przyjeżdżamy i szkolimy na miejscu naszych klientów, tak aby jak najszybciej efektywnie rozpoczęli pracę naszym sprzętem pomiarowym.
  • wsparcie techniczne z poziomu lokalnego biura oraz działu Wsparcia Technicznego TPI - każdy kto wdraża się w nową technologię pomiarową wie jak potrzebne jest wsparcie fachowców. W TPI zawsze możesz skontaktować się z osobą z lokalnego biura lub zadzwonić do Wsparcia Technicznego – dzięki temu zawsze Twój problem techniczny będzie szybko i skutecznie rozwiązany.
  • indywidualny dostęp do FTP z materiałami - bez względu na miejsce i godzinę każdy klient TPI ma dostęp do bazy wiedzy zawartej na naszym FTP i może zawsze pobrać aktualną instrukcję oraz inne materiały pomocne w codziennej pracy ze sprzętem pomiarowym.
  • profesjonalną obsługę serwisową w lokalnych biurach oraz w Centrum Serwisowym TPI - TPI jako jedna z nielicznych firm na rynku posiada profesjonalny i doświadczony serwis oraz magazyn części zamiennych – dzięki temu każdy przegląd czy naprawa jest wykonywana w możliwie najkrótszym czasie. Przed zakupem sprawdź czy inni mają bazę dalmierczą i kolimatory do rektyfikacji tachimetrów oraz specjalistyczne stanowiska diagnostyczne do systemów GNSS
  • dostęp do sieci GPS/GLONASS TPI NET pro - jeżeli sieć ASG-EUPOS w Twoim rejonie działa niedostatecznie dobrze, lub chcesz wykorzystać korzyści płynące z posiadania opcji GLONASS wykorzystaj dostęp do ogólnopolskiej sieci poprawek powierzchniowych TPI NETpro (118 stacji GPS+GLONASS)
  • produkty renomowanych marek - TPI w swojej ofercie posiada jedynie sprawdzone i solidne produkty najlepszych światowych marek. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i produkcji w japońskich fabrykach masz pewność, że produkty TOPCON są zawsze najbardziej innowacyjne i najlepiej wykonane. Bogata gama akcesoriów i dodatków pomiarowych uzupełnia naszą ofertę i stanowi kompleksowe rozwiązanie dla każdego kto pracuje w terenie.

SERWIS I OPIEKA TECHNICZNA TPI W POLSCE

Firma TPI wraz z podpisaniem umowy dystrybucyjnej z Topcon Corporation, utworzyła centrum serwisowe instrumentów pomiarowych Topcon. W celu zapewnienia Klientom kompleksowej i profesjonalnej obsługi na światowym poziomie systematycznie wzbogacamy pracownie serwisowe w nowoczesna narzędzia i sprzęt warsztatowy. Nasi pracownicy odbywają szkolenia w kraju i za granicą, podnosząc swoje umiejętności w celu jeszcze lepszej obsługi Państwa sprzętów. Niewątpliwe atuty Centrum Serwisowego TPI takie jak wyposażenie stanowisk roboczych, zatowarowanie magazynu części zamiennych oraz zgrany i liczny, kilkunastoosobowy zespół serwisowy, umożliwia sprawne i profesjonalne wykonywanie przeglądów I napraw, także na budowie w miejscu postoju maszyny z systemem. Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom firma TPI posiada również 6 regionalnych punktów serwisowych, w których przy pomocy naszych pracowników mogą Państwo szybko zrektyfikować swój sprzęt pomiarowy lub oddać go do naprawy.

Każdy klient TPI objęty jest programem bezpłatnego wsparcia technicznego, zarówno w trakcie gwarancji jak i po jej wygaśnięciu. Bezpłatne wsparcie dotyczy także aktualizacji oprogramowania komputerowego, oprogramowania terenowego (software) jak i oprogramowania wewnętrznego urządzeń (firmware). Każdy klient TPI może pobierać nowe wersje oprogramowania, informacje produktowe, instrukcje obsługi poprzez dostępny po zarejestrowaniu na serwerze FTP.

W przypadku problemów, pytań lub wątpliwości odnośnie pracy sprzętem pomiarowym zakupionym w TPI prosimy o kontakt:

Dział wsparcia technicznego

tel.: +48 22 632 91 40 w.32

wsparcie@tpi.com.pl

Zapisz się na newsletter